среда, 25 января 2017 г.

Висоцький, Трамп, варшавське сміття та єнчі поети

Нині день народження мого улюбленого співака і поета, так шо дуже сі сміяти не буду, а Владзьо най спочиває з миром, його кіна, його пісні його вдачу памнітаєм і не забудим доки жити будим. А поки до єнчих, приземленіших новин.

Француа Фійон, нє, не Війон а фійон, розумію, що навіяло поетами і дехто на ті хвилі сі лишив. Та таки Франсуа Фійон, якийсь політик з Франциї, заїхав бува в гості до Ангели Меркель, тої гедееровської фрау, яка нині рулит всім Дойчляндом. Там він тій Ангелі розказав, що ніби ми і маємо права бути незалежними, але і не маємо права вступати в ЄС чи НАТО. Я не прихиьник ні НАТО ні ЄС, але якого дідька мені має вказувати якийсь шарлатан Паризький? Я не знаю як вам, але мені сі здає, шо якшо я низалежний, то сам рішьию куда вступати і в що. Та то вже таке, най сі там тушут свойим ЄС, ми і без них якось.
А тут у нас картина маслом. Мєнти упіймали якихось Робінгудів, що викрадали депутатські тачки. І шо ви си думаєте? Ага? Та замість того, аби висловити всенародну благодарність, ці мусорки їм дєла ш'ют - жах просто.
Ну і порадувала ПАРЄ, яка привітала нашу владу за нечувані рехворми. Виявляєсі результат із майже геноцидним вимиранням населення України дуже тішить сю ансамблею, мабуть то таки не просто ансамблея, а вокально-інструментальна асамблея. Нє, кажут там то ВІА таки розкритикувало нашу політику, але про се не дуже пишут наші журналюхи, коніюктура не позволіє. А, ще завуальовано сказали, що наші політики і чиновники тупо крадут, а подекуди крадут тупо, провда вони це завуалювали словами: економічні та політичні інтереси влади тісно переплетені...Ну ми то й так знаємо шо крадут, знаємо шо реформи тіко в свою кишеню, знаємо шо їм та Україна як дійна корова - поки сі доє най жиє, а потім здадут на заготскот.
Ну і за рубежем знову всі увагу на Трампа. Той тепер будує стіну з Мексикою. Я не знаю, йому видніше нашо тота стіна йму і його державі, але можу дати пораду звернутисі до Яценюка, бо той вже таку стіну будувов - кажут побудувовсі непогано, навіть в Флориді. А ше вийшов дрібний конфлікт із ляхами, тамті чиновники з міністерства заграничних справ висловили своє фе СБУ через заборону в'їжджьити меру Перемишля. Кажут якш не впустимо, то вони сі тусовати з нами не будут. Я провда не знаю нашо тому меру так вперло їхати до нас, може за шкарпитками, бо памнітаю шо поляки колись з бисагами звідси труси й шкарпетки вивозили, але то вже їх справа. Я ж тепер думаю шо скажи наша офіційна влада, бо нацики то вже точно оголосили всю Польшу агентами Пукіна і Кремльи.


Юзьо Цьопа, спеціально для "Розмови без цензури".

Комментариев нет:

Отправить комментарий