вторник, 24 января 2017 г.

Важкий запор Мужненка, Порошенко в Фінляндії і безвіз уже сьогодні

О, здорові були, людоньки. Знову я до вас із добрими новинами, і то всьо подробно що м запамнітав їм з того тернету. Почну певно з того, що у всіх на вустах вже. Нині кажут тиснувся головний солдафон країни дід Мужненко. Йой, кажут хлоп тиснувсі гаж двайціть і два рази, певно кави тильичої переївсі, ну тої шо тильитам дают, як там її, Курземе, здаєсі. Се ж який запорище має бути, щоби сі так тиснути, але то таке, най йому сіфайно сре, най бог милує, а то витисне якийсь геморой - воно нам надо? Я нині по дорозі зустрів Міська Псьику, так сказов йму гі би передов там наверх, най той Мужненко си купи Гуталафту.
Я провда не знаю шо то є, але в телевізії кажут, що як ни можиш добре как, треба пити (чи їсти) Гуталафт. А Місько у нас начальник воєнний, він в АТО був - сєржантом, кажут. то най передаст, речу, свому начальству, може бува там хтось підкажи.
Але се новина то й не новина ніби - подумаєш запор в воєначальника...От, кажут, в Україну нині комісар приїжджьив, комісар з Європи, але не Катані. От Катані то був комісар, памнітаю як ми сі по вечірам дивили ту кіносеріалу. Той комісар всю мафію там на ноги поставив, але після того вся та мафія переїхала до нас, бо не вспів той сиріал сі скінчити, як ми получили мафію собі додому. Але не про то я, знов зайшов десь в дєбрі. То приїхов той комісар давати безвізу. Каже начальник, що скоро можемо їхати до них без візу, то певно таки поїду, але треба сьодло на конє відремонтувати, бо без візу так далеко не заїдеш. Нє, ну то всьо шутки, думаю всі розуміют, що я не тупий хлопака, все ж в тернеті щоднє сі дивлю на новини і знаю шо то єсть візи. Я дуже вболіваю за ті безвізи, бо мій племінник кажи що поїде підзаробити трохи бабулі і купи собі комп'ютер, то я вже до него ходити буду на тернету, бо до Диди без фльишки нема чо сі пхати - то задорогий виходит тернет. А шо Європа, туда би мсам поїхав трохи підзаробити, я колись був в Югославії, там заробив аж п'їкьсот долярів, купив си конє, фіру, трохи прибарахливсі  і тепер таки би м поїхов, але вже м конє нима на кого лишити - господарка, куда сі дієш. Йой, знов я про своє...Так той комісар каже, що вже той безвіз таки за пару місіців дадут. Я вже не знаю чи вірити, бо кіко нам вже Порошенко той безвіз обіцьив, але то ж Порошенко, що з него возьмеш, віз любит обіцьити і не зробити - а то таки комісар, то ж будемо сі надіяти.
А що вже с мо почьили за Порошенка, то треба пено два слова сказати і про него. Так нині наш батько їздив до Фінляндії на оглядини їхного Парламенту і подивитисі як то там у них і шо. Так там підбігло до него чета російських журналістів, а він, ну, як справжний патрійот, послав їх подалі, і закликав перестати убивати українських солдат і віддати захоплені території. Нє, я ніби і розумію суть месиджу, як любит казати внув Сяньи Паталахи, але щось не вкьимлю де се російські журналюги убивали наших солдатів, та вже херзним. Але напрошуєсі запитанньи: чого такі слова не прозвучали при зустрічи з Пукіним? Я памнітаю як сі здоровкали, як там стояли разом з Лукашенком і іншими імпортними політиками. Чого було тоди не заявити улитимативно, що не буде говорити з Пукіним доти, доки русіше зольдатен не покинут нашу землю, і не перестанут убивати наших дітей...


Юзьо Цьопа, спеціально для "Розмови без цензури"

Комментариев нет:

Отправить комментарий