понедельник, 29 мая 2017 г.

Адвокати Януковича вимагають допиту Порошенка, Яценюка і Турчинова

Адвокати Віктора Януковича в рамках справи за обвинуваченням екс-президента будуть клопотати про допит президента Петра Порошенка, секретаря РНБО Олександра Турчинова і екс-прем'єра Арсенія Яценюка. Про це сьогодні заявив адвокат Януковича Віталій Сердюк, пише "Страна".



29 травня на засіданні суду адвокати зачитали заяву їх підопічного, в якій сказано, що Янукович хоче взяти участь в суді, але на своїх умовах.
"Ми плануємо заявити клопотання про допит всієї верхівки влади даної країни, яка брала участь у подіях лютого 2014 года ... Це Турчинов, це Порошенко, Яценюк та інші", - сказав він.

У заяві, зокрема, стверджується, що Янукович не отримував жодного виклику з Оболонського райсуду Києва, а також йому не забезпечили участь в засіданні через відеоконференцію з Ростовського обласного суду РФ.

Які запитання поставлять захисники Януковича прогнозувати важко, але можна. Принаймні всі чудово знають, що до Майдану та й під час нього усі ці сьогоднішні високопосадовці тісно співпрацювали із Януковичем і його адміністрацією, а Порошенко навіть був у особливо наближених колах, оскільки практично до осені займав ключову посаду в кабміні Азарова. Цікаво було б почути відповідь української сторони, і побачити в прямому ефірі засідання суду з допитом наших політиків, адже цікавенького там буде чимало. Та чи буде?




1 комментарий:

  1. Я настільки вдячна Elegantloanfirm за те, що допомогла мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я настільки вдячний вам, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ОтветитьУдалить