среда, 31 мая 2017 г.

Насіров обурений "мідними трубами" НАБУ, які не пускають до Америки лікуватись

Тимчасово відсторонений голова Державної фіскальної служби  України Роман Насиров зазначив, що поїздка на лікування в США йому вкрай необхідна, а також екс чиновник спростовує інформацію стосовно того, що він просив дозвіл на поїздку до Польщі.

Відповідну заяву відсторонений високопосадовець, суд над яким став підставою для насмішок,  розмістив на своїй сторінці у соцмережі ФБ. Щоб далі видаватись дотепним і смішним Роман розпочав пост зі слів: "НАБУ переживає складне випробування "мідними трубами"". Він не просто тролить непрофесійність НАБУ, але й звинувачує їх у популізмі та "маніакальній тязі до власного піару".
Насіров також обіцяє використати усі конституційні методи відстоювання своїх прав, отже, чекаємо нових позовів та судових тяганин.
Як уже відомо із попередніх дописів у пресі, антикорупційна прокуратура підозрює Насирова в нанесенні державі мільярдних збитків, звинувачуючи у тому, що він разом з паном Онищенком, який сьогодні переховується за кордоном, втілював корупційні схеми та здійснював махінації з державними коштами.  Утікач Онищенко ж заявляє про те, що жодних відносин фінансового характеру у них із Насіровим не було.

Як би там не було, а всі ці шоу останнім часом доволі повеселили публіку, мабуть наша влада вирішила вдовольняти електорат за допомогою видовищ, принаймні поки хліба немає. Ця самопіарна акція НАБУ, які вибрали собі "козла відпущення" стала таким собі шоу всеукраїнського масштабу, яке дало підстави люду повірити у можливість арештів та відповідних судових звинувачень на найвищому рівні. Всі ж ми чудово розуміємо, що нас грабують на найвищому рівні і гуртом, але доказів цього не було та не буде, оскільки всі шукачі доказів в долі...

1 комментарий:

  1. Я настільки вдячна Elegantloanfirm за те, що допомогла мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я настільки вдячний вам, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ОтветитьУдалить