суббота, 29 июля 2017 г.

Вятровича з дружиною помітили в аеропорту Дубаю

Декомунізувати, як то кажуть, не мішки таскати. А хулі...Головного декомунізатора України та прилеглих островів пана Вятровича з сім'єю помічено в дубайському аеропорту. Повідомляє новинний ресурс Страна, посилаючись на очевидців.

А хулі, декомуніздимо помаленьку. Дружина Вятровича, як повідомляє Страна, є суперконсультантом із бізнесових та комерційних питань, причому настільки баба компетентна у питаннях комерції і менеджменту, що відбою нема, адже за 2016, безумовно успішний у питаннях декомунізації рік, кубіта збільшила свої прибутки майже у три рази, причому цього ж року вона народила дитину. Кажуть добрі люди, що працювала і у роддомі, і у вільну хвилину, міняючи підгузники та перекладаючи з правої цицьки на ліву.
Я от думаю, а може то Вятровича запросив принц емірства, щоб дружина надала декілька порад із питань комерційної діяльності на дубайському ринку? Мабуть, так і є, тому очікуйте, що за 2017 рік декларація "святого" сімейства значно потовстішає.

1 комментарий:

  1. Я настільки вдячна Elegantloanfirm за те, що допомогла мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я настільки вдячний вам, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ОтветитьУдалить